Analysera INTE mera!

Varför hör han inte av sig?
Har jag gjort något fel?
Vill han inte prata längre?
Är det någon som sagt något dumt om mig?
Var jag inte tillräckligt intressant/snygg/rolig?


Jag blir så arg på mig själv! Måste jag få såna paranoid-patetiska tankar? Det har jag aldrig någonsin fått tidigare, fast förut har ju allt varit safe. Så sjukt lång tid har det ju faktiskt inte gått. Nämnde inte ett ord om min oro, för det skulle kännas ännu värre att ha alla dessa analys-samtal med sina kompisar där man nedsätter sig själv till tusen och tvingas erkänna att man nog fäst sig liiiite för mycket. Och allt detta besvär bara för att det tar lite tid innan man hör av sig ibland.

Osäker, någon? Va? Nej, inte jag - absolut inte!

image28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0