AJ!

Jag har satt en gaffel i låret på mig själv. Killen som är världens underbaraste, goaste och gulligaste är också han jag ska gifta mig med senare i livet. Av någon outgrundlig anledning har jag presenterat honom för min tjejkompis. Eller ja, så outgrundlig är den väl inte - hon är lika fin som han, och om jag vore lesbisk hade hon lätt toppat min lista. De är varandras osannolikt underbara motsvarigheter. Första gången jag träffade henne tänkte jag direkt på hur bra de passat ihop. Fast ändå, det här är min future husband vi pratar om...


Klart att de ska hookas up! Det är den (i teorin åtminstone) bästa match jag någonsin sett. Jag gör inte annat än håller tummarna för att detta ska gå vägen för mina två vänner. Gaffeln går att ersätta, not to worry ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0