Dålig

Jag skulle nog kunna klassas som topp-tio sämsta kompisarna. I fredags bjöd jag över en tjejkompis som det var ett tag sedan jag träffade sist. Har saknat henne och behövde en rejäl update på allt som händer. Jag hade varit vaken sedan tre på morgonen och inte hunnit sova något under dagen. Men... är det en god nog orsak att somna medan hon pratar med mig i soffan vid tio på kvällen?! Jag hörde fortfarande vad hon sa och kunde utan tvekan upprepa det, men - ögonen stängdes och huvudet föll. Jag sov! Haha, rätt så komiskt på samma gång som det är jävligt taskigt... Förlåt sötnos.



Kommentarer
Postat av: Linda

Inte så kul :S

2008-06-30 @ 19:41:48
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0