Fallit

Så jag har officiellt fallit för honom. Inför en kollega, två förvånade resenärer och just det - ett välfyllt tåg... "AJ SOM FAN!" lät det när jag snubblade (eller vad jag nu gjorde) mellan perrong och fotsteg, för att slå i nedre delen av smalbenet till max. Svullet och ömt är två rättvist beskrivande ord. Skyller på att jag blev distraherad av det ovanligt vackra "tåget". Allt har ju både för- och nackdelar, och det här vackra fick mig att glömma mitt illamående och att jag höll på att spy. Något som snabbt påminde sig när jag lite senare försökte äta ett äpple. Ingen bra kombination ska jag säga er, äpplesyra och illamående...




En bra kombination är däremot seglare och morgontåg! :) Makes me smile
Men helt seriöst så ska jag följa min #1 som jag skrev den 27:e april: Ta dig tid att lära känna personen. Sen får vi väl se vad som händer. Men utan att lära känna någon så är det ju rätt svårt att avgöra exakt på vilken nivå intresset ligger.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hejhej!:) Allt bra med dig? Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :)

2008-06-30 @ 19:48:26
URL: http://penajs.blogg.se/
Postat av: Fia & Ella

Är du säker på att du verkligen gillar Sverige? Innan du svarar, kolla detta:



http://nutcream.blogg.se/2008/june/argumentation-mot-sverige.html



Det kanske ändrar din åsikt.

2008-06-30 @ 20:16:00
URL: http://nutcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0