Löjligt

Varför har folk förhållande egentligen? Är det något jag missat eller? Det måste det vara...

Något jag däremot inte har missat är att majoriteten av killarna som raggar på mig redan har brud. Jag har heller inte missat hur mina kompisar, och deras pojkvänner är otrogna/tänjer på gränserna rätt rejält. Det är rentav omöjligt att undgå hur gnället hörs oftare än glädjen, hur bråken är mer frekventa än myset. Varför är ni tillsammans?! Varför kan folk inte bara inse att det är kört, göra slut och gå vidare? Hur lönt är det att vara tillsammans med någon när man egentligen inte är det?! Jag förstår verkligen inte. Det är därför jag avstått. Ni avskräcker mig.

Om jag nu ska gå och skaffa en pojkvän ska det vara någon som jag litar på från början. Inte ett svin som ständigt ska behöva bevisa att han inte är otrogen. Inte en taskmört som kommer med ursäkter titt som tätt. Inte en gammal apa som borde förstå att man inte raggar på småtjejer. Inte en kille som prioriterar alla andra före. Inte en kille som glömmer bort omvärlden. Definitivt inte en nymf som inte vill annat än att få doppa så fort som möjligt! Det ska vara en... En... Dröm?


Kommentarer
Postat av: Robin

Håller till fullt ut med dig på det du skrivit här om kärlek ! Väldigt intressant att läsa dina tankar och kommentarer !





2008-07-04 @ 19:58:54
Postat av: Malin

Tack! Det känns verkligen roligt att höra, att du gillar det jag skriver alltså - inte att du har samma cyniska (men ändå hoppfulla) syn på kärlek som mig...

2008-07-05 @ 07:37:00
URL: http://majlinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0