Love is in the air

Jag har fått kärleksbrev. På jobbet. Där var en som ångrade att han inte tagit chansen (vilken chans undrar jag, men ändå =P), så därför skrev han till ledningen i ett försök att få tag på mig. Ledningen i sin tur skickade vidare mailet till driften - vilket betyder att the word is out ;) Men det är rätt trevligt ändå tycker jag. Gulligt! Samma dag fick jag en ros på stan och hade tre resenärer som log mot mig trots att jag låste dem ute. Jag låser inte folk ute för skojs skull om ni trodde det, men är tiden inne så är den. Ett finger på klockan och de nickade förstående. Hur underbart är inte det?! Folk som inser att livet inte hängde på det här.



Tänk er ett kärleksbrev på franska. Hade inte det varit guld just nu? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0