Sex and the City

Det här är något ni måste se, trogna fans eller inte - så gå för tusan på bio! You laugh a little, you cry a little - but you'll definitely be satisfied when you leave, of course with an urge for more. Den var helt underbar. Jag kände mig helt mållös när den var slut, jag hade svårt att ta in allt på en gång. Som ett enda långt avsnitt var det, de har sannerligen gjort ett bra jobb där! Jag hade inte kunnat vara mer nöjd! Delade filmen med tre vänner, precis som man ska göra, och är verkligen glad att det var just dessa tre - förvisso saknades några andra men ändå. Tänker inte avslöja några detaljer om filmen, för jag vill inte förstöra den för er - jag är tacksam för att ingen förstörde den för mig. Inte en enda gång kändes det segt, inte en enda gång tittade jag på klockan för att fundera ut ifall slutet hann ändras jämfört med läget just då. Inte en enda gång blev jag sömnig eller tänkte på annat... På 2 ½ timme! Eller iofs, jag ska inte ljuga. Allt deras snack om kärlek och hur det finns sann kärlek någon stans där om man bara har turen att hitta den, fick mig att tänka på segelbåtar. Av allt! Rätt förvånad själv om man säger så. Don't wanna get my hopes up already... Dags att sluta drömma? =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0