Den lille fede

Vad är det dem brukar säga, mina kära vänner? Att jag gillar tjockisar ;) Well, så är ju inte fallet - men här stämmer det in rätt bra.

Första gången *pang-bom* var på en fest hos en kompis pojkvän - hon kom lite senare än alla andra. Men när hon väl kommer in är hon allt man kunde se, blond och jättesöt. Verkligen urgullig och rolig när man pratade med henne. Kallade mig "Lillen" hela kvällen, just för att jag är liten/ser liten ut - fast det roliga är att hon själv inte är så mycket större :P

Och den lille fede? Hon träffade jag första dagen på nya jobbet. Sedan förra veckan igen, på tisdagen tror jag. Jag kände igen henne, men kunde inte riktigt placera henne - som tur var kom hon ihåg mig. Grymt ball och har en oerhörd utstrålning. Lina.

Jag tror det är så att tjejer kan attrahera mig. Många tjejer attraheras av andra tjejer tror jag faktiskt, frågan är bara om man vågar erkänna det - eller kanske ens inse det. Det är mer en beundrande attraktion än en sexuell attraktion. Det jag beundrar är deras humble way, trots att de tar över hela rummet när de kommer in. Det handlar snarare om en önskan att man själv vore sådär oerhört öppen, skön och trevlig. Det är sådana personer man faller pladask för och sedan spenderar resten av sitt liv att försöka efterlikna.

Nästan alla i mitt umgänge beundrar jag på ett eller annat sätt. Några av dem har jag direkt beundrat och därefter lärt känna för att upptäcka att de var ännu bättre än jag först trodde. Men majoriteten av mina vänner besitter någon egenskap som jag själv önskar att jag hade och tror mig kunna få om jag bara umgås tillräckligt mycket med dem. What a mess ! :P

Ta som i lördags när jag var på fest - två av mina kompisar sedan tidigare gick ut på dansgolvet. Shit vad de ägde! Kunde inte annat än tappa hakan och beundra dem till tusen, och såklart ville man själv vara lika fräsig. Jag ser upp till andra tjejer och beundrar deras styrka, egenskaper eller förmågor. Helt enkelt en sorts beundrande attraktion.

image32
Det behövs inga ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0