Slap me!

Hur gör man för att ändra sitt tankemönster? Bryta sina negativa föreställningar och sluta förvänta sig det värsta? Knäckte mig ganska rejält med hans önskefulla dubbelkörande och det ibland faktiska dubbelkörandet. Hans konstanta försök att göra om mig till någon annan. Vanan sitter kvar: "var alltid steget före, så att du inte blir överraskad"; "behåll kontrollen" och framförallt "they're all the same". Jag hatar det, jag vill inte tänka så negativt. Jag kan inte sova. Jag är rädd att det ska hända igen.




Uppenbarligen så är jag bara cynisk nog att inse sanningen. Och sanningen är inte alltid ljuv. Flashback!

Help me snap out of it, proove me wrong. I need it.





Or just treat me like a band-aid: do it quick and make it less painful!

Kommentarer
Postat av: Ty

Vem syftar du på igentligen ??

2008-10-06 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0