He's too hot for me.

Eller ? Tillräckligt för att jag ska känna mig osäker i alla fall. Inte vilja ta initiativ och inte våga svara på hans heller. Överväga noga och väl ifall jag ska sträcka på mig och ge honom en puss. Tillräckligt osäker för att ta den lilla huvudrörelsen bort som ett "tecken".

kalsongmodellsnygg

Galet rolig och verkligt underbart sällskap. En av få som jag utan tvekan släppt nära. Är en människa bra så blir de också än snyggare i mina ögon - vilket betyder att den här mannen verkligen är hunk. Gillar verkligen umgänget, även när det är "bara vara". Jag är rädd att det ska bli helt fel om det avancerar. Det brukar bli helt fel när det avancerar. Statistiken talar onekligen emot oss.

Kommer jag göra honom besviken ?



Varför har många en förmåga att bara se det negativa ? Att tänka igenom alla möjliga resultat, eller åtminstone de dåliga. Att se ner på sig själv och känna sig ovärdig. Jag är nog inte tillräckligt snygg/intressant/rolig/sexig/erfaren/självsäker... Är det ett sätt att skydda sig från obehagliga överraskningar och eventuella avvisanden? Eller en ovilja att se sig själv lycklig? Är det cynism eller realism?

Kommentarer
Postat av: Bettan

Du kommer förmodligen att upptäcka att han tycker du är minst lika underbar! Våga avancera, säger jag. Om du sedan inte tycker att han motsvarar DINA förväntningar kan du blåsa av det hela. Lycka till!

2009-08-03 @ 18:24:19
Postat av: Håkan

Din sista frågeställning är alltid lika aktuell och den mest relevanta.

2009-08-03 @ 22:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0