Nej.

http://www.youtube.com/watch?v=M5warw7PDuw

Det finns en tid och plats för allt. Ibland så går man miste om möjligheten. Ibland förlorar man den. Ibland försummar man den. Då finns det med all säkerhet en orsak. Ödet. Är inte det tillräckligt för att låta bli att försöka erinra det som var? Då vet jag inte vad som är.

Det är med slutet av klippet färskt i minnet som jag skriver detta. Låten framförallt. De första tonerna var allt som behövdes för att väcka minnen till liv. Innan jag ens själv hann tänka efter hade tårarna redan kommit som en reaktion. Det var två sekunders sorgsenhet och ilska över vad som varit och därefter följde en direkt önskan om att associera låten med något annat. Med någon annan. Egentligen att inte associera något alls med denna någon. Jag vill inte. Makes me no good.

Jag inser att det inte är möjligt. Alla har ett förflutet. Det förflutna är här för att stanna. Det går inte att ersätta. Bara att gå vidare. Gå vidare!



Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0