Svensk avundsjuka

"Fan vad ful du är" upprepade brudjävlen flera gånger. Hennes sällskap kom fram till mig och sa åt mig att hon druckit för mycket och att jag inte skulle bry mig. Till sist orkade jag inte. För oftast brukar folk hålla tyst när man väl ger dem en chans. Så jag frågade henne ifall det är mig hon pratar med. Jo, ja, det var det ju. "Klä dig lite mer som en hora" Jag förklarade vänligt att jag varit på en pimp&hoes party så det var precis det som var meningen och jag bara var på väg hem nu. Hon verkade inte direkt nöjd med svaret och reste sig upp o gick därifrån.


Givetvis skulle hon med "min" buss hem, och när hon gick förbi mig var hon tvungen att återigen påpeka hur ful jag är. Nu förstår jag äntligen hur Sveriges alla bimbos känner sig när de beblandar sig med allmänheten! Efter att ha tagit buss, tåg och ett annat tåg (både dit och hem) inser jag hur uttittade och dömda de blir av omgivningen. Förut har jag tyckt att de får skylla sig själva om de ska envisas med att klä sig sådär. Men, kanske de precis som jag, bara gör det för en kväll. Svensk avundsjuka - finns det något värre?! Jag ska försöka att vara mindre dömande. Lovar. Att försöka ;)

Har lite mer förståelse till varför det blir catfight på uteklubbarna alltså... Bara för jag har sexigare kläder än dig och ditt sällskap väljer att idiotförklara dig ger det dig inte rätten att vara elak mot mig. Tack vare att jag i vanliga fall klär mig relativt propert jämfört med resten av utefolket, så kan jag ta att någon ska vara dum i huvudet. Ganska kyligt också. Tyckte mest det var roligt, lite väl pinsamt för henne kanske... Ifall hon varit något vettigare menar jag då!

Kommentarer
Postat av: Wille

Du är inte ful .. :P tvärtom

2009-02-08 @ 10:39:18
Postat av: Misha

Åh, vad fin klänningen är gumman! Du är verkligen duktig på att sy! :-)

2009-02-09 @ 14:14:20
Postat av: Anonym

så vacker du e på bilden.



mvh

mig

2009-02-09 @ 22:23:14
Postat av: Malin

Tack Misha! :D Är väldigt nyfiken på hur Din klänning ser ut faktiskt ;)

2009-02-10 @ 16:24:35
URL: http://majlinos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0