Produktiv (?)

Sju dagar. Sju dagar i sträck. Sju dagars arbete i sträck. Ändå har jag lyckats pyssla med annat. Nästan som små hobbies ;) haha!

Måndag "pass". Dagen efter for jag till Åstorp. I torsdags var det skogspromenad de luxe med Elida och Japp.

I fredags simmade jag efter jobb och bytte sängkläder när jag kom hem. Innan jobbet igår dammsög, diskade och plockade jag undan.

Idag simmade jag och därefter blev det matlagning. Under tiden lasagnen stod i ugnen slängde jag ihop en liten förrätt och diskade. Så snart vi ätit upp så diskade jag igen.

Imorgon ska det tvättas.

Får se hur länge det håller i sig den här gången. Antagligen är det bara ett sätt att skingra mina tankar. Bättre än att gräva ner sig, eller? Det är ju inte det att jag har dubbelt så mycket plats i sängen, snarare att det tyvärr bara är hälften så trångt =/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Produktiv är ett bra ord!

2009-01-24 @ 19:05:27
URL: http://kineesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0