Du måste släppa till !

Om du är intresserad av en kille och vill upprätthålla hans intresse måste du släppa till. Inte för att det är stundens ingivelse eller du verkligen känner för det utan för att det helt enkelt är så det funkar. Grabben tappar intresset redan innan du hinner fundera över ifall du verkligen vill. Du ska inte tänka, du ska bara lägga dig på rygg och sära på benen. Ge ifrån dig lite stönande ljud fast det inte känns bra, för att han ska känna sig som kungen. Helst ska du gränsla honom och putta ned honom på rygg samtidigt som du går loss på öron, hals, nyckelben, midja, ljumskar, innanlår - och så vidare... Du ska vara ett djur, du ska vara den bästa han haft och du ska vara det inom fem minuter. Annars är han förlorad.

Vad hände med känslor? Ärlighet? Går han över din gräns ska du inte fundera på om det är okej att säga till honom att sluta pilla. Du ska inte behöva fundera på vilka konsekvenser det kan ge. Om det kanske är sista gången han är nära dig. Om han tar det som att du inte vill ha honom alls, eller om han tar det som det faktiskt är: att du inte vill ha honom hela vägen just nu. Hångla upp honom för att försäkra dig om att ni ses igen, eller förlora honom.

Jag orkar inte spelen. Förväntningarna. Kraven. Jag har precis lärt mig att världen inte går under för jag mespussas. Men vart är vi på väg om det plötsligt är ett tvång att gå längre? Om det inte alls beror på högljudda krav från våra egna sydligare regioner utan press från motparten eller omvärlden. Kanske kommer jag gå miste om mycket. Mycket som jag egentligen vill ha. Mycket som jag kommer känna mig otillräcklig utan. Det får helt enkelt vara så. Sex är inte till för att köpslå med. Inte för mig. Är det vad som krävs - så är du nog trots allt inte vad jag vill ha.


Jag måste inte släppa till. Du måste inte släppa till. Ingen måste släppa till. Förutom när det känns rätt. Förutom när man verkligen vill. Förutom när det humöret slår på. Det är inte du som förlorar på att låta bli. Det är alla andra som förlorar på att försöka få dig att göra något du egentligen inte vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0