"Du är fan dum i huvudet"

"Ja, det kanske jag är - jag umgås ju med dig ! Man blir ju som man umgås."

http://www.youtube.com/user/leonalewis?blend=1&ob=4#p/u/16/VrNoDUblAtE




This is a sucky day.

Antagligen mest för att jag tillåter den att vara det. För att jag vill må dåligt. För att jag mår dåligt. För att jag känner mig som en "sucky person"... Då förtjänar man inte att må bra. Inte bättre än vad man får andra att må.

Sakna det som var, men inte vilja vara kvar? Hur kan man tröttna på en relation, men inte en person? Det är nog egentligen rätt enkelt mina vänner. Tillför inte relationen det i ditt liv som du behöver eller förväntar dig av den, så är det inte värt. Personen ifråga är kanske en av de roligaste, tryggaste och finaste människor du träffat. Inte kanske. Bara är.



När du fick förklaringen att han inte blir kär, så glömde du reflektera över vad meningen då är?
Undermedvetet fortsatte nog tanken att gro, och du lyckades inte åter finna ro.
Började ifrågasätta och analysera allt han sa och gjorde,
fast du visste att du egentligen varken ville eller borde...

Kommentarer
Postat av: Wille

Vem har sagt så till dej `??

2009-11-17 @ 20:15:23
Postat av: Malin Svensson

ingen den här gången faktiskt - det är citat från världens bästa film: Fucking Åmål

2009-11-17 @ 21:07:17
URL: http://majlinos.blogg.se/
Postat av: Wille

Vad bra :P

2009-11-18 @ 09:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0